söndag 13 maj 2012

Vilken underbar dag!

Vädret är helt fantastiskt ute, i princip vindstilla vad jag kan se.
Och det är faktiskt inte självklart att få ut och åka bara för det inte! Här gäller det att passa ihop allt med en fantastisk mor och far som får hålla en 7 åring stången! bara för att jag skall få möjligheten att sätta mig på sadeln och få lite mil i rumpan... Jag tackar och bockar på det ödmjukaste sätt för det, och lovar att skynda mig hem igen!
Så kan dagen se ut när man är veckopappa ;). Är jag tacksam? Det kan du hoppa upp o klappa dig på att jag är!
Må väl!

Edit! Lite senare så jag slänger in passet här!
Grunda med gröt på morgonen och en kopp kaffe! Tog en energybar innan jag drog iväg!
Nu hemkommen igen så mumsa jag i mig en recovery i vanlig ordning det var ett skönt pass!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar