måndag 21 maj 2012

Vilken härlig dag. Mandelolja och mordförsök

Det kan vara makabert allt! Igår när vi var ute och strosa så envisades jag att ha normalare byxor på mig, och detta blev nästan skavsår pga det! Hujadans mig vad trist det skulle bli då! Så innan jag tog natt så smörjde jag in mjukdelarna lite med en mandeloja från apoteket! Och kan ni tänka er, det fungera fantastiskt bra! Så pass att jag krängde på mig cykelkläder och tog en skön runda! Under den här turen som träffa jag på en lastbilsförare som inte alls tyckte att jag skulle åka på vägen och försökte medvetet att trycka ut mig i diket! Visst det var en FL 6 (lätt lastbil) Men vf jag har en kolfibermojäng på runda 8kg! vet inte riktigt hur han tänkte där!? Men tur man är en större människa och kan släppa det med vetskapen att det finns riktiga ¤"%¤#& där ute. Så dagens uppmaning till er är att ta det försiktigt!

Dagens sköna runda kommer här! Och gainomaxen smaka lika gott som vanligt! Och faktum är att man verkligen märker skillnad med eller utan denna fantastiska återhämtningsdryck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar