fredag 25 maj 2012

Dagens bravader!

Tog en vilodag igår som resultera i en härlig solbränna! (röd som en kräfta) Men idag så starta jag morgonen med fil och mysli (heter det så) Ladda väskan med några karameller från grabbens burk också! Gjorde sen slag i saken och svepte en blåbär gainomax innan min runda! tycker det gett mig en skön kick i rätt riktning (inte politiskt korrekt) Men vad tusan det verkar fungera fint. Så även idag så fick jag en fruktansvärt skön tur! Tyvärr så tog jag bara med mig två flaskor vatten så jag kunde inte fullfölja en "halv Vättern" Men jag är nöjd med 12.7 mil i 29.6 tempo. Bra för att vara en novis som mig tycker jag!

Johan muttra lite (då han är lite risig i halsen) ... mummel cykla så långt ja ja .... hahaha de sporrar mig iallafall!




Kolla in dom håriga benen hahah här snackar vi vindmotstånd !!!


Den sista bilden får summera min nya livsstil ;-)

Och så passet i sin helhet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar