söndag 20 maj 2012

Jag äter det som faller mig in!

Idag var det en vilodag även fast det var ett superväder!
Men jag lyckades lura ut Johan på en promenad runt stan!

Vi gick och titta på blommor och sånt !


Till en sen lunch så blev det en repris från igår kväll! Mumsiga korvar som varsamt värmts med pepparkorn och lagerblad!

Sen mecka vi lite bord och tog en fika...Men sen blev det lite förmycket av det softa så det blev lite MTB runt stan!
Middag avnjöts på en av stadens hak som säljer riktig skräpmat!


Jo här jobbar man efter en varierad kost som balanseras på fem fingrar (hahahah)

Sen blev det lite backe i den lokala slalombacken !

Justja jag fick mitt cykelställ oxå! En finurlig lösning att ställa cykeln i!
Ha nu en trevlig vecka på er där ute! Och träna hårt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar