lördag 5 maj 2012

Nu fick man smaka på kyla och regn!

Fredagens bravader då jag efter mitt jobb cykla till min söta partner som bor 8.5 mil ifrån mig! Tänkte att det kunde bli ett bra pass att genomföra! Länge såg det ut att bli regn (under veckan) Och sen skulle det inte bli regn... Men det blev det givetvis hahah. Fick sällskap av Johan till västerås och som sagt fick vi båda testa att köra i regn och blåst.
Efter halva vägen så vände Johan hem igen och jag fortsatte mot fjärdhundra! Fötterna var kalla klumpar och jag mutttra för mig själv att jag skulle köpt dom där d¤#%#" skoöverdragen! Fick lite ont i högerknä faktiskt =( Men jag antar att kylan var en bidragande orsak! Väl framme så möttes jag av min älskling!
Och man skulle klippa sig ser jag! =D Nu när man ser profilen väldigt bra ;D
Grunda faktisk med ett par energybars och avsluta med en long distans gainomax! Givetvis lite sportdryck oxå!
Skitig blev hon allt, men idag får hon bli lite tvättad... Svart kolfiber är bra...då syns det att det är skitigt hahaha! Jo sen testa Johan och jag en liten grej som reduserar fartvinden vid öronen! ... Och faktiskt fungerar det över förväntan och vi spånar nog vidare på det! Kvällen avslutades med bastu, god mat, en kall öl, masage, och tvtuppa framför tv! Vad mer kan man önska sig en dag som den här! =) Må väl på er...det gör jag iallafall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar