torsdag 3 maj 2012

Köket förvandlades till verkstad!

Då gårdagen blev ridå när det gällde att införskaffa en MDF skiva så fick vi göra nya tag idag! Tanken är att min grymt tuffa 945 skall få plats med två st cyklar inne i bilen! Och nu har vi styrfart om hur vi skall gå tillväga med själva konstruktionen. Det bollas fram och tillbaka hur och vad vi skall få ut av detta!
Vi har köpt hållare från Rose då ingen av oss orka tillverka detta själva! även fast vi igentligen utan problem skulle kunna fixa precis allt! Men tid och lust kan vara en bristvara då annat spännande alltid dyker upp.
När grovliret är klart blir det själva designen på plattan ,mer om det lär ju garanterat dyka upp här sen! Troligtvis i nästa vecka. Jag montera föresten dit min dubbelhållare på sadeln idag! fräsigt va?
Och så packa jag min lilla restub inför i morgon...blir en runda till <3 och sen hem igen på söndag...
Och så vill jag bara säga att jag blev en väldigt stolt son idag då min mor imponera på mig...Bravo mamma! Mental träning kan ta en framåt så att säga! Nu är det dax att slänga sig i bingen! behöver sova lite inför helgens bravader! / Må väl alla.

1 kommentar:

  1. Hej.

    Jag tänkte att det kunde vara trevligt om vi som är med i Gainomax sports team kunde ha ett forum där vi kan "träffas" och snacka uppladdning, starttider, mekartips, träningstips och upplägg mm. mm.
    Så jag tog mig friheten att göra en grupp på Facebook.
    Jag tror att jag måste bjuda in folk aktivt, dvs. det går inte söka efter gruppen.

    Är du sugen på att vara med i gruppen? Skulle vara trevligt.
    Adda mig på Facebook så lägger jag till dig.

    mvh Oskar Holtz - Gainomax sports team VR2012.

    SvaraRadera