onsdag 2 maj 2012

Kartongen såg ut att behöva recovery =)

Klart alla gottiga saker lyckades vara hela iallafall... Skall man ge kartongen betyg så ger jag den en 2 av 5 möjliga poäng! Man brukar ju säga att, går det att laga med tejp så är det inte trasigt.
Drabbades genast av lite logistikproblem, och medans jag funderade ut hur jag skulle lösa det så passade jag på att testa en vanilj energybar!
Gainomax Energy Bar är en yoghurttäckt müslibar som innehåller en välbalanserad sammansättning av kolhydrater, protein och fett. Gainomax Energy bar innehåller en tredjedel av det dagliga rekommenderade fiberintaget och har en energisammansättning enligt nordiska näringsrekommendationer. Produkten riktar sig till aktiva män och kvinnor som är i behov av ett näringsrikt mellanmål innan träning. Och efter en stund så löste det sig på bästa sätt!
Så nu är det hög tid för middag innan Johan dyker upp, då blir det att åka och handla lite saker till ställningen. Justja... Hur smaka vanilla energybar då undrar ni säkert! ... Söt, var det första som slog mig. Tänkte på vätska rätt omgående! kan vara bra att få hjälp att ladda upp vätska oxå! Mängden bar var helt klart rätt! lite seg men krispig. Kan tänka mig den lite kallare från kylen då överdraget kan tendera att smälta lite mellan fingrarna. Vanilj är inte direkt min favorit! kan säkert bero på att jag en gång i tiden föråt mig på vaniljdrömmar! men det är en helt anna historia.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar