fredag 1 juni 2012

Insåg just att det är "bara" 14 dagar kvar...

Tittade in på Shapelink och det bara lyste i mitten om vad jag snart skall göra!
Och än hostar jag grö..... Censur! Men det är på rätt väg! Ingen panik, jag har ingen press på mig då det är första gången. Jag vet också att jag fått ihop 92 mil på Miss Rose (en månad) och ca 20 mil på Mr Scott under dessa två månader jag cyklat i år! Jag har även löpt ett antal mil! Så jag borde fixa det utan problem. Så nu lägger vi det åt sidan. ;P




Jag har även tittat på en ny klocka. Är väldigt nöjd över min 305 modell, dok finns det vissa detaljer som jag stör mig lite på! Batteritiden. 305 an skall klara 10 timmar men det vette tusan ifall jag fixar på Vättern, men det skulle vara kul att spela in hela sin runda. Där har den nyare 310 XT hela 20 timmar batteritid som med råge fixar den biffen. 310 XT är också vattentätare än 305!
Så man väger för och nackdelar!



Klart det finns en 910 men den är på tok för dyr med tanke på den nivå man är på.

Uppdatera bloggen med en länk till http://www.cykla.se! Tycker sidan är bra för aktiv sport!
Det läggs upp olika artiklar och tester.
Gratis medlemskap med möjligheter att logga,blogga och forumfråga! Så spana in och bli en delaktig medlem du med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar