torsdag 14 juni 2012

Allt packat och klart! Nu så känner jag mig lite tryggare!

Blir en redig väska med massa bra ha prylar! Och jag kan tänka mig (hört förpatrull) att det finns massa spännande saker att spendera kosingen på i Motala.
Och i morgon bitti åker vi ner Johan och jag...
Man kan milt säga att dom senaste två dagarna så har man gått i vakuum på jobbet, kan inte påstå att jag tänkt arbete direkt hehe ... Här har det varit mentalträning på hög nivå!
Men Miss rose har alla saker på sig, och väskan är som sagt packad och klar! Nu blir det bara att lämna lilla killen på fritids i morgon! tror han får lite sovmorgon ändå. Han har varit härligt go hela veckan.
Nästa nyhet är att det damp ner en lapp i brevlådan! Det var från den supertrevliga sponsorn Gainomax som ville leverera en kartong med laddning av produkter inför nästa utmaning "Vansbro" Den här gången kom en nyhet i form av choklad appelsinsmakande proteinbar... Testa den och tyckte den var väldigt god! Det är mörkt chokladöverdrag som balancerar söttman, den gilla jag allt!
Har spånat lite ifall jag skall ladda upp med lite recovery innan starten på lördagen. Jag tror dessa drycker även fungerar att ladda kolhydrater innan ett lopp också.


ca 18 kg gosaker!






Och SMHI har av någon outgrundlig sak blivit ett hett tillhåll! Kan säga att den sidan har varit trög dom senaste dagarna...Undrar ifall det är många som tittat där!?


Lycka till nu! Och var rädda om er... Jag kommer att blogga vidare sen på plats! Så glöm inte att spana in här sen. Jag har startnummer 25286 ifall man vill följa det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar