tisdag 5 juni 2012

Uppladdning..........av klockan!

Jag tror vi alla har olika sätt att ladda upp oss inför en urladdning! Man kan äta gott, sova gott, umgås med nära och kära, fixa saker i trädgården, renovera, promenera osv osv. Själv skall jag fixa till bilen och cykelhållarna! Jag har dragit lite på det då vädret är totalt kasst! Och så har jag också varit sjuk (huja huja) är inte hundra men det går åt rätt håll. Och nu så blir det den här veckan att fixa till allt! Köpte en klocka som jag har ägnat dagen till ära! Den är inte riktigt lik den 305 a jag hade innan... Men nu så sitter det allt! Så 3 mil på traiern blev det allt ;P
Och som jag alltid sagt så är fler hjärnor bättre än en! Jag har under en lång tid dragits med ett trillskandes elfel i bilen, och det har ju varit väldigt dålig fokus på att fixa. Dels pga svårigheten att lokalisera själva problemet... Men här om dagen slog Johan och jag våra huvuden ihop och spåna... Och det verkar bära frukt! Bilen fungerar. (Vilket är bra då vi skall åka med den till Motala ;P)
Jobbar kväll idag och i morgon blir det rätt troligt en löptur på förmiddagen! Tänkte att det kunde vara en skön grej att göra en ledig dag!
Nä nu är det dax att åka till arbetet och se vad det har att bjuda på!
Tjing alla!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar