torsdag 24 oktober 2013

Det var ett djäkla cyklande på gubbfan =)

Jo så att jag tänkte först springa och köra backintervall, meeenn jag fick hem mitt nya styre (lägre, rakare, och snyggt) så jag drog en runda när jag såg att flaggorna stod åt rätt håll... Här skulle jag ta ett PB tänkte jag. Men tji fick jag, vinden vände och nära till mental härdsmälta var "nästan" ett faktum. Men jag tänkte...ähhh vf DET ÄR BRA TRÄNING =) Och det är lite av hemligheten med mental träning, sätt upp ett mål. När du känner att du inte når, sänk nivån och hitta den där nivån du fixar just då! Och framförallt. VAR NÖJD ÖVER ALLT DU JUST UPPNÅDDE!! GRÄV INTE EN GROP. det kommer bara vara du själv som får kravla dig upp ur den =)
Kram



Och PortyWasher fungerar superbra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar