söndag 1 september 2013

Första turen på hojen idag!

Fantastisk hoj, och förvånansvärt skön och lätt att anpassa sig till den! Vill bara köra mer mer och mer... Tog en praktdykning då det låg en stor pinne i diket jag skulle över! Styret vred sig, men inget som gick sönder.
Det blev 4.5 mil med skaplig mängd skogskörning och grusväg. Tyvärr så sumpa jag min lilla kamera i processen så nu blir det inga mer kort från den! Har jag tur så får man hoppas den kommer tillrätta.
Men jag fick en bild från mobilen i alla fall ;P inge spännande alls men bara för att fylla ut detta blogginlägg så kommer den att pryda sig här.
Ägaren av den vita verkar ha bestämt sig, och snart får vi se vad det blir!

Och jag försöker vänja mig med lite plattare dojor med färg på =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar