tisdag 16 juli 2013

Härlig dag, men massa blåst!

Hade svårt att sova idag och låg och snurra runt som en tvättmaskin hela morgonen.
Solen har lekt kurragömma mellan molnen hela dagen, så grabben och jag tog en sväng ut på en åker för att fotografera lite moln.
Va??? tänker ni säkert ;P Jo ni förstår moln är ibland perfekta att ha när man vill rädda en bra bild med dålig himmel. Då kan man ha en "molnbank" hehe
Några exempel på moln

Den här ryttaren som jag tog ett kort på klippte jag ut och så fixa jag en sådan härlig bakgrund!

Eller göra såhär... Som ni ser så kan man trixa rätt friskt!

Hur som helst, resten av dagen blev en blåsig men skön badstund i Sumpan!
Jo så har dagen sett ut ja...fan nu glömde jag tvättstugan...dags att hänga tvätt! Tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar