tisdag 23 juli 2013

Det blev en bra men dålig dag kan man säga!

Bra var att jag blev både bjuden på frukost ute av en entreprenör i byggsvängen!
Sen lunchen ihop med ännu fler entreprenörer i bygg och rörsvängen på Golfbanan hahah. Det går bra nu =P
Dagen löpte på och vi blev klara med steg ett i rivningen av golvet.

Cykla hem och kände mig sliten "fast jag ätit massa god mat... O jag som tänkte springa! Blanda en sportdryck och sög i mig medans jag bytte om. Idag var ju tanken att jag skulle köra en banprofil på Gröna milen i Vilsta. Det är vårat frilufsområde i stan.
Klev ut i bilen och skulle ta bilen dit (tänkte vara pigg till rundan) njö njö njöööö BATTERIIIII VAF..... =) Så jag fick springa dit istället.
Men milen var tung och jag fick kämpa hårt för att komma runt idag! Men så är det nog. Men profilen säger 9.9 km ;P




Nu är jag faktiskt sugen på lite kaffe! scarryyyy men jag ska nog ha lite ändå =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar