söndag 28 juli 2013

Gårdagen gick i ensamhetens tecken!

Det är då jag är som sårbarast!
Jag satte på mig svarta löparkläder och drog ut i sol och värmen på en runda... Svetten forsa härligt!
Tog det lugnt och körde safe på pulsen.
Vattenläckor har varit veckans stora ämne här i stan... Sprang förbi en läcka. Tydligen kan man ta helg och skita i att miljoner kubik bara rinner ut i marken bara för att det är helg.
Sen sprang jag förbi där jag själv skall plaska nästa helg...Idag var det gummibåtsrace hahah hela ån var fylld med glada som gled fram på hela ån... Vissa tog sig ända ner till city.

Efter det så åkte jag direkt till Sumpan och slängde mig i vattnet... ahhh det var härligt som tusan.
Sen åkte jag hem och kände mig rätt nöjd!
Men det kröp tillslut på mig och grannen har ju band som spela på kvällen... Så jag gick ner dit helt själv! Inte riktigt vad jag skulle göra i normala fall... Men varför inte?
Vädret och stämningen var magisk.
Sen lulla man hem i natten och vakna till lunch hahah Så nu blir det en cykeltur tror jag allt. Vilken sommar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar