måndag 1 oktober 2012

Två dagar efter! Och nu är det ju inte slut på det roliga!

För mig så kunde jag inte springa bättre! Det känner jag idag när jag sitter med monsterträningsverk i alla vitala delar under midjan ;P Jisses vilket pass det där Lidingö var! Men jag gillart stark... Klart det coolaste jag gjort i den här "Nya" kroppen hahaha

Nått som slog mig bak i led 10 var hur mängden folk att springa om var! Kände mig som Ingmar Stenmark när jag kryssa mellan folk o olika valörer! En händelse jag kommer ihåg starkt var när en äldre herre fått mjölksyra i benen och vinnarskallen for ner för en backe och grabba tag i en kvinna som om hon var en björk i skogen! Jisses vilken tur dessa hade att det inte gick helt åt skogen!

Och som grädde på moset har Klassiker Johan fixat plats på Vättern 2013! Skall det bli SUB 10 den här gången tro ??? mmmm Det kan ju vara ett mål! ;P
Men nu ser jag fram mot skidorna! Och så skall det bli kul att testa benen när dom fått vila!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar