måndag 8 oktober 2012

Vill tacka för mig och hej till fortsättningen!

Känner mig återhämtad och klar efter detta år av målsättning!
Närmast för mig i "min" klassiker blir Vasaloppet 2013 som avslutning! Vill ändå summera mitt år med att konstatera att jag klarat av alla utmaningar, trots att jag lyckades dra på mig ett löparknä! Men jag lyckades oxå bli av med det genom att metodiskt och logisk utreda och(utan sjukgymnastkraffs)få bort det!
Jag genomförde vansbro fast jag typ simmat 50 meter (var så satans kallt i vattnet veckorna innan)och ändå hamna i mitten av alla startande.
Jag cyklade cykelvasan 4.5 med ett resultat i mitten eller strax över (bra för mig)
Jag sprang Lidingöloppet och kom in 20min tidigare än mitt mål! (fortfarande svårt att fatta att jag lyckades springa hela tre mil.
Genom att utföra dessa grejer känner jag att man sprider känslan att det går att förändra sig!
Arbetskamrater har blivit mer medvetna.
Fått nya vänner.
Och slutligen en kropp o skalle som orkar mer.

Jag vill oxå tacka Gainomax och alla deltagare i sportteamet, det har varit riktigt kul att läsa era galna upptåg. Och jag önskar er alla en god fortsättning mot era mål!

Gainomax * hur tycker du produkterna hjälpt dig?* Jo jag tycker jag har varit friskare och orkat träna mer än tidigare! Jag antar att kroppen återhämtat sig bättre efter att man använt produkten.

Jag kommer fortsätta att köra på i vanlig ordning! Vem vet ifall man springer ett maraton ;P eller bestiger ett berg! Men nått jag vet är att 2013 står jag på startlinjen igen med min cykel och den här gången kommer inte knäna att vara problemet! Och under 13 timmar kommer jag garanterat!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar