lördag 29 september 2012

Tog mig i mål! wohooo

Tyvärr så åkte jag direktbuss och fick infon att gainomax minsan inte stod på Lidingövallen :/ Men jag kom, jag sprang, och jag gick i mål! Så jag är nöjd! Jag är ju ingen supermäniska! Kan jag så kan du! Tack Gainomax och Klassiker Johan och inte minst min Älskling Ulrika (för mentala och hjärtliga bitar) för att jag lyckades! Nu är det bara vasaloppet kvar!

Individuellt resultat - Lidingöloppet 2012 lördag


Startnr 100820
Namn Jonas Svanström
Förening/Ort Eskilstuna
Kön Man
Född 41 år (född 1971)
Klass M30
Åldersklass M30 40-44
Starttid 14:00:00
Status I mål
Banlängd 30000 m

Placering 9066 (klass)
1775 (ålder)
9065 (män)
11139 (bana)
Bruttotid 3:22:39
Tempo 6:45 min/km
Lite data att gotta sig i hahahah Kram på er...nu blir det en kall och så!



Väska packad

Frukost blev gröt! (Föst med mjölk från 11 sep) uhhhh Men det gick allt!


Drack en gainomax Long D ca 1.5 tim före start!
Hade inga problem med energi under loppet!

Glad rackare! ;P

Sen blev det middag hemma och avsluta med ett par kalla på Silvia ( Johan bjöd ) Kl tolv var det bara att kasta in handuken! Jo jag lyckades oxå slå in pinkoden fel tre gånger hahah så nu har man ingen mobil! Undrar ifall det är därför den kallas PUK(o) kod

2 kommentarer:

  1. Vilken dag!

    Körde samma grej som du - högg en Kebabpizza innan jag tog kväller. Och ett stort glas vin. Fantastiskt!

    Känner mig fortfarande upprymd efter lördagens insats. Tog mig ut på en förlösande runda i Årby i kväll i regnet. Pannlampa på. :D

    /Henrik, längst bak i bussen.

    SvaraRadera
  2. Hahaha ... Ja själv har man ju lite stumma ben kvar! Men det går åt rätt håll! / Jonas

    SvaraRadera