torsdag 30 augusti 2012

Nu när man kan "nästan" kalla sig veteran i sponsringen av Gainomax

Så blev jag lite besviken på innehållet i bästa lådan i världen ;P VA? undrar ni säkert hahah Mja det är ju inte katastrof men jag är verkligen ingen vaniljkille (gubbe) Och den här gången fick choklad longdistans lysa med sin frånvaro! Men dom andra klassiska smakerna "framförallt blåbär" är så supergott! Fick även vaniljbar (som kommer gå åt sist).

Varför gillar du inte vanilj då undrar ni säkert! (din otacksamma djäkel) Jo när jag var liten så älskade jag verkligen vanilj, jag älska vaniljdrömmar i den grad att jag åt dessa tills jag ...... <--- censur Det har tagit många år att komma över den här truaman ;D. Men som sagt det är drickbart och fyller den funktionen att återhämtning är ledordet!



Och så vill jag tacka för handuken och vattenflaskan! Sjukt bra tycker jag!

Så nu har jag avhandlat lite vad jag tycker om produkten vanilj! Och nu kommer jag fortsätta med hjälp av gainomax att nå mitt nästa mål i den svenska klassiker! Och till min motivation har jag Klassiker Johan och min älskling Ullis gullis! <3 Vill även tacka min sponsor (som inte vill skylta med sitt namn) av inlinestavar. tack för dessa! ;D Idag är det återhämtning (har träningsverk i fötterna haha) men i morgon är det på igen! Har inte bestämt mig ifall det blir löpning eller inlines, beror nog på vädret. Men härligt är det att må så bra som man gör! Dagens boktips kan jag kasta in oxå... Målet


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar