onsdag 29 augusti 2012

Löpning!

Jo jag jagar ju inte topptider hit än dit! Min drivkraft är att totalt njuta av att klara av nått geneman inte kan utan lite träning! Det krävs bara massa mental träning så kan man lyckas med det mesta... Problemet är att veta när man skall tagga ner och säga till sig själv... Nu är jag nöjd Nu återhämtar vi oss och softar ett tag...sen på nästa fas! Hur som haver en runda för att känna på lite km efter km jogg! så jag försökte lunka runt lite

Det blev en Fet kall Gainomax och även en 5 dl av Arla´s nya 30% proteinmjölk! Ner med hela klabbet. Combon måste jag säga var fantastisk då mjölken verkligen smakar mjölk med blåbär! Gainomaxen är väldigt söt! Så här skulle Norrmejerier säkert få fram en liknande dryck oxå! Den släckte törsten ;P

Men nu så skall jag vila lite...man arbetar ju till 23.30 idag på ett 30 grader varmt måleri! "hoppas det inte rasar nått idag" ;P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar