lördag 21 juli 2012

Lite torka på Bloggen!

Jag har varit sjuk och jag har inte tränat så mycket alls! Jag dras tydligen med ett litet löparknä efter Vättern som jag skall börja bearbeta under veckan med större focus under V31! Sen i slutet av vecka 32 blir det lite cykelvasa (4.5)Efter det så ä det uteslutande löpträning som står på listan att göra!

Men idag så var det Amatör Triathlon i stan ( Eller Hasses Triathlon) En traditionell vänlig tävling med 1.8 km sim 2.5 cykel och slutligen gröna milen (Vilsta) Min vän Johan ställde upp för första gången och kom på en hedrande 3e plats "Bravo" för efter första grenen var han verkligen sist av alla! Men efter en stark cykling så behöll han tredjeplats med god marginal! Så det var riktigt kul att följa det loppet! Var själv verkligen avis under dagen! Men nästa år så! ;P
Tog faktiskt med lite Gainomax som extrafylla på återhämtningsbordet! Kan säga att det verkligen var uppskattat då det var hiskligt många bananer kvar =) ! Så även här blev Gainomax en välbehövligt och glädjande som inslag!



Johans extremt snabba byte!




Och slutligen vilket fantastiskt väder!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar