fredag 27 april 2012

Snart så verkar våren vara här!

Bjuder på en liten bild att vila ögonen på! ;D Lite blåsigt blev det...Och hjälmen gick sönder så jag fick vara utan den hem...kändes väldigt naket på huvudet faktiskt. Tänk vad fort man vänjer sig med hjälm! Föresten så var det min goa son som fick mig att använda hjälm... Det var den gången han ursäktade mig för att glömt den, och han drog en liten vit lögn så att säga... Jag åkte dagen efter och köpte en hjälm! Och den har jag haft alla gånger jag cyklat efter det! Men nu är den lite paj...Men det är inget problem för händiga mig! ett litet buntband så är den som ny igen! Eller föresten den blir allt lite bättre än ny! =) Nästa projekt blir att som sagt tidigare att ta sig till badhuset och plaska runt! Skall bli kul. Johannes (min grabb) älskar att bada. Han är mer under än över vattnet. Jag kommer ihåg att man var likadan i den åldern.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar