torsdag 12 april 2012

Det blev en tuff förmiddag! i korta drag!

Packa ihop mitt lilla paket...cykla till "stora posten" Och vill sända iväg paketet med express! tyvärr...du måste köpa det på nätet fick jag till svar v-a ...blev o sätta sig på cykeln igen och trampa hem med det där paketet som nu är ca 0.7 m i diameter! Vinden rycker och sliter i det! och cykla med en hand i stan är en smula spännande! Väl hemma så betalar jag för tjänsten! Men men jag har ju ingen skrivare... blir o cykla till jobbet. Iväg igen balanserades med det där paketet! Så nu är det klart dax och cykla till posten igen... Nästa besvikelse det är STÄNGT men f-h... öpnar igen kl 14 står det på lappen! (jag missa med 18 min, o jag som slitigt så hårt för att få till det)aja tänker jag...cyklar hem till käre mor o får mig en fika tänker jag... Kom ca 300meter POFF bakhjulet utan luft... andra slangen som pajar nu! Och jag fick gå med cykeln på axeln i ett par km =) och givetvis det där paketet i andra handen oxå! ...måste ha sett kul ut! ...
Det ser lite kul ut när ett sånt däck blir platt! ... =)
Cykla med detta paket i ca 1.3 mil =/ det blev så olustigt att inte bli av med det tidigare =) ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar