tisdag 3 april 2012

Jahapp...vad hände idag då!

Frukost blev en macka o banan!

Och till lunch min härligt goda gryta!

Sen blev det ett kamerafäste till mitt pannband...

Åkte sen till ett företag och köpte nya fjällbyxor! Så supergrymt sköna. för priset 698kr... Som hittat ifall man vill ha ett par byxor som håller i flera år!

Och byxorna

Och när jag ändå höll på och prova byxorna så prova jag även mitt hölsterbälte!

Och då visa det sig att bältet inte satt så bra längre =)

Fick sen upp min skotavla på väggen och hängde upp lite bra ha dojor jag använder !

Och ja justja ...det blev ett max mellanmål för mig och en glutenfri burgare till grabben =)

Jo det var nog allt som i stora drag gjorts idag...förutom att jobba i vanlig ordning oxå!
Ja justja...lite kaffe och cykelsnack har avhandlats oxå. I morgon är det onsdag och då skall någon form av fysisk aktivitet genomföras...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar