fredag 6 juni 2014

Tankspridd dag, men vacker sådan

Morgonen starta med att jag missat köpa hem mjölk till grötfrukosten jag åt, så det blev gröt utan mjölk som förstås funkar ändå.
Idag var det längre tur på Miss Rose som stod på dagordningen, den här gången åkte jag själv då klassiker Johan med arbetskamrater skall trampa Siljan runt i morgon.
Fadäs nummer två blev nog att klockan som håller reda på allt gott när det gäller distans, fart, osv bestämt sa till att jag glömt att ladda...Poff död efter ca 9 mil... Och då blev det lite svårt att veta hur man ligger till. Men hela turen var 12.6 mil och fram till 9 hade jag 32.5 km/tim i snitt vilket jag tycker är en bra fingervisning hur statusen är ;-)
Så nu är man nog förtjänt av en kall rackare. Fortsatt trevlig Nationaldag på er...


Men jag hade i alla fall tur med vädret.
#Blitz #rosebikes #rudy projects

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar