torsdag 20 februari 2014

Idag blev det en promenad till jobbet!

Där var det lugnt värre...
Så vågade jag även att sätta mig på Miss Rose och testa ifall axeln skulle ställa till det, men det verka fungera fint. Är lite förvånad över hur fort det går att repa sig från skador. Tycker jag blir bättre för varje dag trots att det var en rätt knölig skada. Visst jag ska inte ropa hej än...men det känns rätt okej ändå.
Fundera lite på mental styrka när jag gick hem idag, såg en som gick ut från Atic "träningsgym" och tänkte...fasen vad bra! Men jag hade inga brillor på mig ;-) men såg att Amarant har dörren bredvid (Ett konditori) jahaa... tänkte jag.... bra ställe att ha energi på.

Tog bort en blogglänk då jag sett att den stannat av (ingen vits att länka saker som inte är aktuella) ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar