söndag 16 februari 2014

Bandyträningen blev inte riktigt som...

som man hade hoppats på, trodde jag skulle ha ihjäl U9 bästa spelare då vi krocka så det stod härligt till! Vilken smäll. Som tur var så fånga jag han och vred mig i luften så vi båda landa på min axel... Och likt en mingvas som landa i golvet så tilltog smärtan till den grad att jag blev tvungen att söka expertutlåtande. Dvs en läkare ;-)
Så i morgon blir det att hänga på dropp in på Mälarsjuhusets radiologiska då han misstänker spricka eller brott på änden av nyckelbenet...

Så det skall bli spännande o se vad domen blir! Det kostar att bli äldre. Lite ont gör det allt, men det får man ju tåla har jag hört!

Hur gick det för U9 bästa spelare då ? Jo han verka må bra efter omständigheterna... han sa att han inte kände nått alls, så jag hoppas det var för att jag krama han så hårt.
Fortsättning följer....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar