måndag 3 oktober 2016

Det börjar bli lite kallare...

Tyckte det såg lite kul ut när rökarna på jobbet stod där utan nackar, var liksom tvungen att fråga ifall de inte fick problem när de stod sådär. ;-)
Hur som, jag hade sett fram mot att få hoppa i poolen igen, men efter 900 meter kom första bakslaget, en kvinna hoppa i den här gången och ville på fullaste allvar frisimma i min bana. Jag förklara vänligt att det liksom inte funkar så himla bra när man vänder, så detta urarta så pass att jag vänligen flytta mig till en annan plats (nu lite surare) kom nu ca 450 meter innan nästa klant simmar framför mig och förbi det var bara att slå på bromsen, nu var jag riktigt sur på badvärdarna. Totalt kaos!
Får se hur det ser ut på onsdag igen...
I morgon blir det en ledig dag i Västerås, ska lämna in General Knarr på 1000 mila service. Inget jag är direkt sugen på då jag lika gärna kunnat göra det själv, men har man garanti på hojen så är det den där stämpeln i boken man vill åt.
Tjingeling,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar