lördag 17 september 2016

Säkerhet är a & o när man åker MC

Såg ett klipp om ett signalhorn som tydligen är poppis bland hojåkare i andra delar av världen, så efter att skummat igenom ebay så hitta jag en bra leverantör.
Tyvärr så kan jag inte säga samma sak om #Postnord visst de försöker hänga med, döm av min förvåning när brevbäraren ringer och frågar ifall man var hemma. Givetvis var man på arbetet, så han skulle lämna paketet på det lokala utlämningsstället.
Dagarna gick och ingen avi-lapp kom. Visa sig att brevbäraren sumpat lappen vilket i sin tur medför minst två veckor av extra väntan, tack för den tänkte jag.
Men tur att jag har en god relation till tjejerna på utlämningsstället, de vände upp o ner på hela lagret och lyckades hitta paketet. Så all credd till dem, de är fantastiska i mina ögon =)
Så jag tillverka ett fäste och montera dit den nya tutan, vilket i sin tur gjorde att hojen ser lite roligare ut framtill =) nästan som ögon näsa mun hahah.
Installationen var enkel, leverantören skicka även med ett kabelkitt och en tydlig instruktion hur man monterar elkablar och relä.
Hur låter den då? Jo man lär höras när någon försöker byta fel framför en osv...
Supernöjd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar