onsdag 1 oktober 2014

Johorååå...

Intresset för cykelvasan 2015 ligger i skålen att göra nästa år. hoppas man får en plats bara =)
i övrigt har det varit lite dåligt med uppdatering på bloggen då jag arbetat i Estland. Men man kan ju såhär efterhand skriva lite om detta.
Vad jag kommit fram till är att det ser nästan ut som här, men liiite billigare. Mer kvinnor överlag... (vet inte var männen håller till) Miljön verkar inte vara en stor grej heller och jag går nu under tesen att det spelar ingen roll hur duktiga vi är på den här sidan =)

Av förtagshemliga aspekter så kan jag inte i detalj gå in på vad jag pysslat med, men rent ytligt har det varit 12 timmars pass alla dagar med målet att höja standarden på maskinen.
Kvällarna avnjöts god matt och dricka till detta..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar