fredag 1 augusti 2014

När man är friskis och svettis så händer det att

man råkar ut för tillfällen där det blir lite komiskt och samtidigt kan ställa till med problem hehe
Idag var jag och sökte pass, jo för första gången så skall jag nu ha ett pass. Känner mej så berest att hälften vore nog hihihi
Kvinnan spärra ögonen i mig och rabbla det vanliga mantrat om telefonnummer längd och så vill jag se en legitimation. Så jag fumlar fram den och småler lite nervöst, jag kände mig som att jag skulle spela henne ett spratt och visa ett falskt legg. Men det var jag på bilden, hon titta och log lite och utbrister " ja man ser ju på ögonen att det är du" puhhh och så fortsätter hon med det vanliga om fotograferingen osv osv... Svettigt men kul... Snart har man den där boken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar