lördag 2 november 2013

Planen var en längre tur på Scotten

Men jag vet inte vad som blir knas när man är med Ölarkungen, alla gånger har man startat dagen med en djävulsk huvudvärk. Idag var en sådan dag, och så fort rötter och ojämnheter dök upp så for de oavkortat in i skallen. Tänkte att det brukar gå över efter en stund, men ikke. Var tvungen att ta beslutet att hoppa av rundan efter 1.6 mil:-(
Visst vi hade en AW igår och det gick väldigt städat till. 5 stycken öl och så god mat till det, och långdragen kväll. Men tydligen fixar jag inte IPA öl, det räcker med en rackare så har jag skallebank dagen efter, jag drog täcket över huvudet redan kl 23 på fredagen "bara" för att vi skulle åka cykel. Så nu blir det inge mer Ipa för min del, det verkar vara riktig rävgift det där grumliga skiten ;P
Men jag fick bli lite skitig i alla fall.



Klassiker Johan kom över en snabbis då han ville spola av cykeln från gegga, han fortsatte med övriga grabbar.


Efter detta så knata vi ner och mumsa en pizza på lokala pizzerian. Tog sen en promenad hem till päronen och fika. Och nu vankas det bio på kvällen =)

Men IPA släng dig i väggen =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar