lördag 25 maj 2013

Jag är arg... Jag radera den största inlägget i mannaminne då min

"mamma" tyckte hon såg för djävlig ut! Herre djävla satan! Hur fan ser man ut själv, kan man tycka!? Jag skiter fullständigt vad andra tycker om hur jag ser ut! antingen är det okej eller så är det inte okej...vad är det för värdslig sak ? Fåfäng kan vara en stark sak, det har jag märkt!

Aja cykeln som fick ny ram går som en dröm, och jag har bantat hela 130g per sida när det gäller veva runt fossingarna ;P
Det blev nya skor och pedaler! och så testar jag ny enegi i form av sportdryck! Fick den till halva priset på cykloteket. Köpte den då den även går att köpa från Rose i tyskland! Den heter Powerbar och smakar typ som dextrosol fast med lite mer fruktsmak! Inte så stark och frätande för svaljet som enervit kan bli efter ett långlopp typ VR.
Här nedan kommer lite bilder på dagen utan beskrivning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar