tisdag 27 mars 2012

Gainomax Sports Team

En svensk klassiker skall man allt hinna med innan man trillar av pinnen!
Vättern är betald... Boendet fixat!
Först ut i den här utmaningen blir


Vätternrundan

Bara o hålla i hatten nu efter 42 år av andra intressen än fysisk aktivitet av den här nivån! =)
Idag betala jag för vansbrosimmet ! Så det är oxå klart!
Har sytt ihop att som en bonus köra Cykelvasan 4.5 då 9an är full sen länge!
Boende är fixat! Tack Johan för det!
Har löpt massa och konstaterat att även fast man har världens bästa skor måste man vila lite!
Så idag tog Johan och jag en tur på MTB, formen känns fantastisk bra! Och jag vet att den kommer bli än bättre!
Vi rulla till Teamsportia där jag hitta Craft multistället! (Det man kan åka skidor och springa i när det är lite kallare) För en ringa summa av 799:- Tack tack.


Och idag så fick jag en ide att anmäla mig till Gainomax

Och av en händelse så står det givetvis 3 pack av den goda blåbär

I dörren! Varför? jo för nu till helgen kommer min fina ROSE hem från tyskland! Och varför skulle det inte vara kul o bli sponsrad av gainomax? Faktum är att jag och Johan skulle gärna bli sponsrade då vi planerar att (då vi har lika snygga cyklar) köra ihop! Så nu har ni möjligheten att satsa på det! allt annat lämnar vi åt bananerna!
GAINOMAX
http://gainomax.com/sports-team/

1 kommentar:

  1. Hej Jonas!

    Jag heter Helena och representerar Gainomax. Vi skulle vilja komma i kontakt med dig. Skicka gärna ett mail till helena@wenderfalck.com så snart som möjligt. vi har en glad nyhet att berätta!

    Vänligen,
    Helena för Gainomax

    SvaraRadera